آسفالت کاری

گروه اجرایی "خونه یار" برای اطمینان و جلب رضایت شما عزیزان ، بالاترین سطح خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه را ارائه می کند. از جمله خدمات گروه ما ، آسفالت کاری  که در این مرکز به صورت تخصصی انجام می شود و علاوه بر این خدمات مشاوره رایگان نیز به شما عزیزان ارائه میشود

هزینه اجرای آسفالت

زیرسازی آسفالت

انوع آسفالت

آسفالت کاری در تهران

  • خونه یار مرکز تخصصی بررسی آسفالت کاری با کادری مجرب
  • خونه یار آماده پذیرش مسئولیت انجام هرگونه آسفالت کاری با تعهد کامل می باشند.
  • انجام خدمات به صورت تخصصی در مکان و زمان تعیین شده توسط شما
  • انجام خدمات سریع و تضمینی با متریال ضمانت دار
  • ۶ ماه گارانتی هرگونه خدمات  با پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته
  • اعزام تکنسین متخصص در امور آسفالت کاری در سریعترین زمان ممکن به محل شما

خدمت رسانی سریع

هدف مرکز خدماتی و گروه اجرایی خونه یار جلب رضايت شما با خدمات سريع با کمترين هزينه ممکن و استفاده از متریال اورجینال می باشد.

خدمت رسانی سریع

انجام تمامی امور خدماتی شما توسط متخصصان و فنی کاران خونه یار و ارائه ضمانت نامه رسمي خونه یار براي اطمينان خاطر شما مشتريان گرامي

خدمت رسانی سریع

تماس با مرکز خونه یار و اعلام مشکل از طرف شما اعزام فنی کار متخصص به همراه متریال مورد نیاز در سریع ترین زمان ممکن به محل شما از طرف ما

آسفالت کاری در تهران

آسفالت کار هرکس نیست !

 

بهتر است بدانید که آسفالت کاری کار هر کسی نمی باشد. برای اینکه به خوبی کار آسفالت کشی سما به پایان برسد بهتر است از پیمانکار کاربلد و حرفه ای در این امر کمک بگیرید تا شما را از روند کار مطمئن کنند.

از آسفالت برای پر کردن خیابان ها و جاده های خاکی استفاده می شود و همچنین گاها برای پرکردن درزهای پشت بام و اکثرا محوطه ی پارک ها و پارکینگ ها و پیاده رو ها و کوچه ها استفاده می شود.

کار آسفالت نیز نیاز دارد تا زیر نظر یک پیمانکار خوب باشد که شما می توانید برای این کار کل شهر را گشته و بهترین پیمانکار را برای این کار استفاده کنی.

 

آسفالت چیست؟

 

حال شاید به ذهن شما برسد که این آسفالت از چه موادی ساخته شده وچیست؟ بهتر است بدانید که در واقع آسفالت ترکیبی از شن و ماسه و قیر می باشد که باید مصالح سنگی آن سایز مناسبی داشته باشد تا توسط ماده ی چسبنده ای مثل قیر بهم بچسبند.

همچنین باید به این نکته توجه کرد که ساخت آسفالت نیز به 3 صورت آسفالت سرد، آسفالت گرم  و آسفالت حفاظتی تقسیم بندی می شود که ر کدام از این آسفالت ها به نوبه ی خود برای کار های مختلفی در مکان های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند.

رایج‌ترین کاربرد‌های آسفالت کاری

 

  • از سال ها پیش آسفالت را زیر پای خود حس کرده اید و می دانید که از آسفالت داغ برای ساخت جاده و مرمت کردن راه ها استفاده می شود. با پیشرفت شهر ها و به وجود آمدن پارک ها و فضای شهری نیز کم کم از آسفالت در این محیط ها نیز استفاده شد تا رفت و آمد افراد و دوچرخه ها راحت تر شود و کودکان محیطی صاف برای توپ بازی و اسکیت سواری داشته باشند. در پشت بام ها ی ساختمان ها نیز گاهی برای از بین بردن درز های ایجاد شده استفاده می شود چرا که آسفالت برای تمامی این محیط ها مقرون به صرفه می باشد و در واقع اقتصادی است. از کاربرد های دیگر آسفالت می توان به درزگیر های پشت بامی و پوشش های ضد آب پشت بام اشاره کرد.

انواع آسفالت

کاربرد انواع مختلف آسفالت

 

آسفالت گرم :

 

قدیمی ترین و رایج ترین نوع آسفالت می باشد که همیشه جلوی چشمتان بوده و از آن برای ساخت راه ها و جاده ها استفاده می شود که این ترکیب باید به صورت مواد گرم باشد و باید در صورتی که مواد گرم است بر روی محیط اجرا شود.

هنگامی که آسفالت گرم ساخته می شود و یا کار اجرا می شود قیر باید کاملا گرم باشد تا به درستی کار کند. آسفالت گرم نیز بر اساس متفاوت بودن ضخامت و درشتی و ریزی دانه ها و نسبت قیر به دسته های گوناگونی تبدیل می شود.

 

آسفالت سرد :

 

این آسفالت نیز مانند آسفالت گرم در دمای بالا تولید می شود اما این محصول در دمای محیط برای اجرا آماده می باشد و همگام با شرایط متراکم شده و محکم می شود.

همانطور که می دانید آسفالت گرم به محل های دور انتقال داده نمی شود و همچنین ترکیب مواد در جای دیگر هم امکان پذیر نمی باشد پس از این آسفالت سرد می توان برای محل های دور  با فواصل بیشتر استفاده کرد.

این آسفالت در واقع برای لکه گیری های محیط هایی استفاده می شود که قبلا آسفالت کشی شده ولی  حل دچار چاله چوله شده است.

این آسفالت به دلیل عدم نیاز به دمای بالا برای اجرا در گروه مواد دوستدار محیط زیست می باشد.

 

آسفالت حفاظتی :

 

با توجه به اسم این آسفالت به این نتیجه خواهید رسید که نقش حفاظتی دارد. این آسفالت با ایجاد لایه ی پوششی بر روی آسفالت ها در برابر عوامل جوی و فرسایشی آسفالت را حفاظت می کند.

آسفالت حفاظتی به دلیل ضخامت کمی که حین اجرا دارد اجرای آسان تری نسبت به آسفالت سرد و گرم دارد و تنها شرایط ویژه برای این آسفالت این است که قبل از نصب باید حتما شرایط آب و هوای محیط و میزان ترافیک و تردد محیط کاملا در نظر گرفته شود تا از این نوع آسفالت برای محل استفاده شود.

 

انواع آسفالت گرم

همانطور که گفته شده آسفالت های گرم بنا به نوع و میزان مواد تشکیل دهنده انواع مختلفی دارند که به صورت های زیر می باشد:

 

  • آسفالت رویه (توپکا):

همانطور که از اسم این آسفالت مشخص می شود بر روی قسمت روی آسفالت استفاده می شود. این آسفالت آخرین نوع بتن آسفالتی می باشد که باید در واقع بار های وارد شده از ترافیک و تردد را به جان بخرد و در مقابل تغییرات شرایط جوی و آب و هوایی و  یخبندان ها و سیل ها مقاوم باشد.

  • آسفالت آستر (بیندر):

این نوع بتن آسفالتی در واقع بر روی لایه ی قیر و زیر لایه دویی قرار می گیرد و در صورتی که لایه ی قیری در محیط نباشد با محیط زیر سازی شده برخورد می کند که اکثرا سنگ شکسته می نامند.

  • اساس قیری:

اولین قشر بتن آسفالتی لایه ی اساس قیری می باشد که میزان قیر این ماده کمتر از آسفالت رویه و آستر می باشد و در مقابل سنگ های آن دانه درشت تر می باشند.

  • ماسه آسفالت:

در واقع همانطور که از اسمش مشخص می باشد از مخلوط شدن ماسه با قیر، ماسه شکسته با قیر و یا مخلوط هر دو این ماسه ها با قیر به دست می آید. بهتر است بدانید که این ماسه را می توان به ضخامت های 15 میلیمتر  قبل از روکش کردن آسفالت های کهنه به راحتی استفاده کرد که بنا به نیاز می توان ضخامت را تا حدی بیتر نیز کرد.

  • آسفالت متخلخل:

این آسفالت از مخلوط  قیر خالص اصلاح شده با مصالح سنگی 100 درصد شکسته شده به دست می آید که این سنگ ها با دانه بندی باز می باشند و در کارخانه ی تهیه آسفالت گرم این محصول را تولید می کنند که ضخامت محصول 25 تا 40 میلی می باشد.این آسفالت به دلیل داشتن فضای خالی حدود 20 درصد جز آسفالت های روسازی برای رویه استفاده نمی شود و نمی توان جایگزین لایه ی رویه در نظر گرفت.

زیرسازی آسفالت

قبل از اینکه کار آسفالت اجرا شود نیاز است تا محیط کاملا زیرسازی شود تا آسفالت به بهترین نحو اجرا شود. اگر زیرسازی به درست ترین صورت شکل بگیرد باعث می شود اجرای آسفالت به بهترین نحو صورت گرفته و آسفالت در طولانی مدت دوام بیاورد.

 

مراحل زیرسازی آسفالت عبارتند از:

 

  • باید تمامی پستی و بلندی ها به طور کامل خاکبرداری شده و یا خاکریزی شود تا محل اجرا یکدست باشد.
  • حین اجرای آسفالت دما بای بیش از اندازه سرد و یا مرطوب نباشد.
  • با توجه به نوع و شرایط آب و هوایی بهتر است از مقدار معینی قیر برای بهتر شدن حالت چسبندگی محیط و یا ویسکوزه کم استفاده شود.
  • اگر در محیط آسفالت کهنه باشد باید روی آن کاملا خشک و تمیز باشد  تا آسفالت جدید به بهترین شکل به محیط بچسبد.

 

سفارش زیرسازی و اجرای آسفالت

 

برای سفارش زیرسازی و اجرای آسفالت با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت، با ما تماس بگیرید.

 

ایجاد خرابی در آسفالت‌ کاری به چه عواملی بستگی دارد؟

 

از جمله عواملی که در اثر گذر زمان باعث خرابی و از بین رفتن آسفالت می شود شامل موارد زیر می باشد:

 

  • بی کیفیت بودن مواد آسفالت
  • شرایط نامناسب محیطی
  • بار و ترافیک سنگین
  • زیر سازی نامناسب محل

 

این خرابی ها نیز خود را به صورت های زیر نشان میدهند:

 

  • چاله 
  • ورم آسفالت
  • شکستگی و ترک سطح
  • از بین رفتن روسازی های آسفالت
  • بیرون زدگی قیر های آسفالت

 

همچنین بهتر است بدانید که با ایجاد این ترک ها و چاله ها به مرور زمان آب به لایه های داخلی آسفالت وارد شده و باعث می شود عمر آسفالت روز به روز کمتر شده و به مرور از بین برود.

هزینه اجرای آسفالت

قیمت اجرای آسفالت در سال ۱۳۹۸

 

 

  • قیمت اجرای اسفالت توپکا به ضخامت ۱ سانت در مترمربع   ۴۱۰۰ تومان
  • قیمت پخش دستی به ضخامت ۱ سانت در مترمربع  ۳۹۰۰ تومان
  •  قیمت اجرای اسفالت بیندر به ضخامت ۱ سانت در مترمربع   ۳۹۰۰ تومان
  • قیمت پخش دستی به ضخامت ۱ سانت در مترمربع ۳۷۰۰ تومان
  • قیمت اجرای زیرسازی (تسطیح ، رگلاژ و آب پاشی و کوبیدن ) هر مترمربع ۲۵۰۰ تومان

 

 

قیمت آسفالت گرم

 

برای بدست آوردن قیمت آسفالت گرم میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمائید زیرا نیاز است تا پیمانکار شرکت تمامی جوانب کاری را بسنجد و قیمت نهایی را بیان کند . جهت رفاه حال مشتریان بازدید از کار به صورت رایگان صورت میگیرد.

 

 

لیست قیمت آسفالت گرم:

 

نوع آسفالتمقدار اندازه گیریقیمت واحد
آسفالت خیابانییک تن330000
آسفالت محوطهیک تن350000
آسفالت پشت بامییک تن370000

تعمیرات و ترمیم آسفالت

 

همانطور که می دانید عوامل زیادی دست به دست هم می دهند و کم کم به مرور زمان باعث از بین رفتن آسفالت می شوند پس نیاز است تا برای این خرابی ها ترمیم و تعمیراتی را در نظر بگیرند.

امروزه بسیاری از سفارش های آسفالت کاری به پیمانکار ها حالت ترمیم و تعمیر دارد. ترمیم و تعمیر شامل موارد زیر می باشد:

 

  • ترک گیری آسفالت
  • اصلاح شیب محل
  • جدول گذاری محل

 

همانطور که می دانید چون تمامی آسفالت ها پایه ی نفتی دارند و در برابر شرایط مختلف واکنش های متفاوتی ایجاد می کنند پس بهتر است پیمانکار ها با توجه به شرایط آب و هوایی مختلف راهکار های مناسب هر منطقه را ارائه دهند تا از روند کار راضی باشند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *